Event is FINISHED

B.O.M @ Bahtera 2016 - Bootcamp Mini Bisnes Online Mobile - PERCUMA !!

Description


Anda dah baca atau pergi ke pelbagai seminar tentang pemasaran Internet. Atau dah sertai macam-macam kursus e-dagang.

Tapi hasil pemasaran untuk perniagaan anda masih turun naik, kejap saja hangat, lepas tu, merudum balik dan sentiasa kena cari guru balik. Tapi "guru-guru" pun dah hilang... :D


Pelajari ilmu sebenar tentang perniagaan era Milenia hari ini:-

  1. Bagaimana untuk betul-betul membina nilai perniagaan anda bulan demi bulan, tahun demi tahun

  2. Bagaimana untuk menjual dan bukan saja memasarkan tak habis-habis

  3. Bagaimana untuk pertingkat jualan berganda-ganda.

  4. Bagaimana untuk lestarikan jualan anda, bukan sekadar bermusim, atau untuk tempoh yang singkat, tapi bertahun-tahun lamanya.

Ilmu yang sama daripada empat (4) bengkel biasanya, dalam masa tiga jam sahaja !!

Tapi kenapa pendek sangat?

Kerana dengan menyertai bengkel mini BOOTCAMP ini, yang berkuasa macam "bas mini", cepat tapi padat, hehe, anda akan dikejutkan dengan cara menerbitkan laman web lengkap berkuasa dan mampu e-dagang serta mesra mudahalih dalam masa bukan dua hari, atau dua jam, tapi sepantas dua (2) minit sahaja !!

Teknologi terbaharu melalui Senang.Online - PERTAMA di Malaysia.

Tak tipu...

Ratusan dah tengok, dan masih terkejut hingga hari ini.

BizMalaysia & SenangOnlineSenang.Online adalah salah satu penyedia rasmi solusi e-dagang #mycybersale 2016 anjuran MDEC (Perbadanan Digital Ekonomi Malaysia, Kementerian Komunikasi & Multimedia Malaysia), yang melibatkan lebih 6,000 pedagang, dan 607 peruncit rasmi - http://mycybersale.my - kempen yang disasarkan menjana jualan RM200 juta dalam masa lima (5) hari sahaja (26-30 SEP 2016).

Pelajari bagaimana menerbitkan laman-laman web berkualiti dan juga versi untuk telefon pintar seperti ini:-


M Nas @ mycybersale networking penang

Pengarah Urusan Senang.Online, M Nas, ketika berkongsi bicara teknologi di Vitrox Bayan Lepas, semasa perangkaian #mycybersale 2016, April lalu. Nas memulakan perniagaan di bidang pembangunan perisian penerbitan Web di Amerika Syarikat ketika berlakunya fenomena "dotcom boom" lewat 90-an hingga tahun 2000. Banyak rahsia industri yang akan diselitkan beliau dalam sesi-sesi perkongsian ilmu seperti BAHTERA. Nas adalah Naib Setiausaha NEF (Persatuan Usahawan dan Industri ICT Bumiputera Malaysia) bagi sesi 2015/2017, selain turut berkhidmat sebagai Pengerusi Negeri bagi NEF sejak 2011.


Harga biasa untuk kursus bersama Nas adalah RM3,990 setiap peserta.

Itu yuran peserta korporat dan delegasi antarabangsa bayar kepada tenaga pengajar kami di Malaysia - lebih tinggi kalau di luar negara.

Dan biasanya, kami hanya menerima pelawaan terpilih, dan bukannya kerja buat bengkel sahaja sepanjang tahun.

Tapi untuk memastikan usahawan mikro dan kecil juga dapat menimba ilmu melalui bengkel khas BAHTERA 2016 yang padat, direka khas untuk usahawan Bumiputera khususnya, anda tak perlu bayar walau RM1,000 pun.... Malah bukan RM100 pun !!


Tapi PERCUMA !!


Bagaimanapun, tempat TERHAD kepada 80 peserta sahaja. Siapa cepat, dia dapat.


Nas - Sinar Harian, 2013

Nas pernah memimpin sebuah koperasi baharu di luar bandar dan menggunakan ICT untuk melonjakkan jenamanya, hingga menerima anugerah utama kebangsaan pada tahun yang sama, dan seterusnya dikenali ramai di peringkat global. Beliau juga pernah memimpin beberapa NGO yang telah memberi latihan Internet dan keusahawanan kepada lebih 1,700 orang semuanya setakat 2015, termasuk pernah menghoskan bengkel berkomputer WWW antara yang paling besar di Malaysia, lebih 200 orang di lokasi yang sama, serentak.


Nak belajar dari pakar sebenar?

Bukan hanya pandai bercakap, tapi terbukti pandai menggunakan teknologi... selain akreditasi akademik yang bukan calang-calang termasuk ijazah daripada sebuah universiti terkemuka dunia, dan persijilan industri daripada badan utama perangkaian komputer...


Jom naik bas mini... eh BAHTERA!

Sahkan tempat anda SEKARANG!


Untuk bantuan pendaftaran, hubungi HOTLINE Senang.Online di talian 017-4862747 (En. Rizman) atau melalui https://telegram.me/SenangOnline


Event Timeline
Sat Oct 8, 2016
3:00 PM - 5:00 PM MYT
Add to Calendar
Venue
Hotel Park Avenue
Tickets
BOM @ Bahtera 2016
Venue Address
1 Jalan Indah Dua, 08000 Sungai Petani, Malaysia Malaysia
Directions
Just exit to South Sungai Petani off PLUS highway towards north, and you'll see the hotel at your left
Organizer
Senang Online
39 Followers